Tuesday 5 July 2011

wenger akan belanja besar untuk penyerang wolves



Arsene Wenger membariskan tawaran £12 juta bagi striker Wolves, Kevin Doyle ketika Arsenal akhirnya bersedia untuk berbelanja besar. 
Wenger mensasarkan Doyle untuk peralihan mengejut ke Emirates dan akan menguji penyelesaian Mick McCarthy untuk mengekalkan pemain antarabangsa Republik Ireland itu pada musim panas ini. 
Doyle berada di kedudukan tertinggi dalam senarai perpindahan Arsenal dan Wenger mahukannya menerajui Gunner baru yang akan berteraskan gaya British. 
Gary Cahill dan Scott Parker merupakan sasaran lain dan Arsenal kini bersedia menyempurnakan minat lama mereka terhadap Doyle dengan tawaran besar. 
Wenger adalah peminat besar pemain berusia 27 tahun itu dan diapertama kali berada dalam radar semasa play-off Ireland dalam Piala Dunia dengan Perancis pada November 2009. Bos Arsenal kini sedia menawarkan dia peluang menjadi sebahagian daripada era baru Arsenal dalam tempoh 18 bulan akan datang. 
Doyle, yang ditandatangani dari Reading dengan bayaran rekod kelab sebanyak £6.5 juta pada 2009, kini separuh jalan menuju kontrak empat tahun dan Wolves berminat membuka lebih banyak rundingan yang lebih baik. 

sumber:wisel.com

No comments:

Post a Comment