Wednesday 27 July 2011

bingai, jual dara sebab iphone

Seorang remaja dari generasi Jiulinghou dilahirkan pada 90-an, mengirimkan tweet di Weibo dalam status Twitter versi Cina untuk menjual keperawanannya demi mendapatkan iPhone 4.
trans Gadis Dari China Jual Dara Demi iPhone 401 Gadis Dari China Jual Dara Demi iPhone 4Menurut Biznewschina, gadis remaja ini mempunyai impian untuk memiliki iPhone 4, namun ayahnya tak mengizinkannya untuk memiliki telefon tersebut. lalu dia memutuskan untuk tidur dengan seseorang agar dapat memperolehi telefon pintar tersebut.
Remaja perempuan yang berasal daripada Guandong China itu, meletakkan gambarnya serta maklumat dirinya agar dapat berjumpa dengan seseorang yang dapat menawarkan telefon pintar tersebut kepadanya.
Post di twitternya itu telah mendapat reaksi negatif termasuk ada yang mengatakan iphone tersebut tidak sama harga dengan keperawanan yang dimilikinya. Ada juga yang berfikir yang akaunnya telah digodam serta menyamar menjadi gadis tersebut dan memalukannya.
April lalu, seorang remaja lelaki berusia 17 tahun dari Anhui telah menjual buah pinggangnya untuk membeli iPad 2 dan juga iPhone 4 dengan harga 22 ribu yuan atau RM10,325.

No comments:

Post a Comment