Monday, 30 January 2012

kalau perempuan bergaduh, ape lelaki buat ek?





Bila perempuan bergaduh,apa lelaki patut buat?
Adakah diam memerhatikan sahaja?
Atau tolong mendamaikan?
Tadi kalau gaduh jenis berkumpulan begini silap-silap
lelaki yang kena belasah....



Sunday, 29 January 2012

tengok ni.. bangangnye.. kat sini pon boleh di beraknya..

Apa motif dan tujuan lelaki ini?Pada hal hotel itu mempunyai tandas
yang canggih dan bersih tetapi pasu bunga jugak jadi sasarannya....
pelik...pelik....















Saturday, 28 January 2012

kesian.. peminat tarik baju minah ni sehingga nampak pa****ranya


Kesian...sampai macam tu sekali sikap peminat...kalau ye pun geram janganlah 
sampai memalukan orang lain....

Friday, 20 January 2012

dah macam anjing pulak abang ni

ni kes Queen control agaknya sampai dah rupa anjing

Thursday, 19 January 2012

bangang tak bertempat.. mamat ni suruh awek ni pegang anunya

macam ni punya orang pun ada,macam dah tak ada kerja lain.....



lelaki berkerusi roda ini tersangkut di depan trak dan dibawa sejauh 6.5 km

Seorang lelaki 21 tahun punya perjalanan yang akan dikenang seumur hidup ketika kerusi roda elektrik yang dia naiki tersangkut di depan karburator dari semitrailer dan didorong di jalan raya sepanjang 6,5 KM kilometer dengan kelajuan 80 KM/Jam.


Ben Carpenter tidak terluka, tetapi dibawa ke hospital sebagai tindakan pencegahan. Dia telah diselamatkan di kerusi rodanya dengan tali pinggang kekedar. Carpenter yang telah mengalami distrofi otot mengatakan kepada sebuah stesen televisyen bahawa ia berfikir ia tidak boleh selamat dalam perjalanan ekstrim tersebut.


Carpenter  menyeberang di persimpangan di Paw Paw, sekitar 140 mil sebelah barat Detroit. Lampu berubah menjadi hijau sementara anaknya berada di depan sebuah trak yang mulai bergerak. Kerusi roda yang dia naiki tersangkut di kisi-kisi, dan perjalanan liar pun dimulai.



Sunday, 15 January 2012

budak perempuan 3 tahun ini merokok dan minum arak

Lepas di kejutkan kejadian budak beumur 2 tahun menghisap rokok,kini di kejutkan pula seorang budak perempuan berumur 3 tahun berasal dari Huizhaou China menghisap rokok dan meminum beer.
Budak perempuan ini mula berperangai pelik ini selaepas kejadian kemalangan yang menimpanya pada tahun lepas yang menyebabkan dia koma selama 5 hari dan beberapa kecederaan.
Ibunya mengatakan bahawa budak ini boleh meminum beer sebanyak 3 gelas dan boleh menghisap rokok sebanyak satu atau dua kotak.Dia juga gemar memakai pakaian lelaki.

Manakala budak lelaki yang berusia 2 tahun yang bleh menghisap rokok 40 batang satu hari telah berjaya mengurangkannya .Dia kini hanya menghisap 15 batang satu hari kerana di beri terapi agar dia leka bermain dan dijanjikan kereta untuk keluarganya sekiranya dia berjaya berhenti merokok.

Saturday, 14 January 2012

cara menangkap pelacur yang kurang ajar!


Apa salahnya disuruh dulu untuk memakai baju....

sumber : http://www.semprot.com



Friday, 13 January 2012

Wednesday, 11 January 2012

ini la akibatnya gara2 tak bayar hutang

BANGKOK: Seorang lelaki mengancam untuk membunuh tebusannya dalam dalam satu kejadian yang berkait dengan kegagalan mangsa membayar hutang. 


Kerana kecewa, lelaki bernama Peak itu menahan tebusan terbabit dan meletakkan parang pada lehernya di pinggir Bangkok.




Peak yang menghidap sakit buah pinggang, begitu terdesak untuk mendapatkan wang bagi membayar rawatan atau untuk membeli ubat apabila dia melakukan tindakan drastik itu.



kesian abang ni.. tengah makan pon di ajaknya beromen






kan dah kena marah...hahahaha

kesian.. order samsung galaxy s tetapi dapat lesung batu

JOHOR BAHRU: Seorang kakitangan swasta yang membeli tiga telefon bimbit dengan harga RM3,250 secara dalam talian terkejut apabila hanya menerima lesung batu berharga RM14.50, sehari selepas melunaskan pembayaran.


 Lebih menyakitkan hati, tulisan RM14.50 berkenaan masih ada pada lesung batu berkenaan dan mangsa, Mohd Hazirul Hisham, 30, tergamam ketika menerimanya.




 “Saya membuat pembelian itu selepas melayari satu laman web dan tertarik dengan tawaran telefon bimbit Samsung Galaxy S bernilai RM1,100 seunit berbanding harga pasaran semasa iaitu RM1,900.




 “Saya membeli tiga telefon bimbit berkenaan secara talian pada 6 Disember lalu dan membuat bayaran ke akaun seorang lelaki bernama Lim Tham Kim,” katanya, semalam.




 Menurut Hazirul, dia kemudian menerima SMS daripada kakitangan sebuah syarikat menjual peralatan komunikasi yang menawarkan barangan percuma atau diskaun RM50.




 Hazirul memilih tawaran diskaun berkenaan dan sehari kemudian, dia menerima bungkusan barangan dibeli.







 “Saya gembira kerana telefon bimbit berkenaan tiba tepat pada masanya, tetapi terkejut apabila mendapati kotak bungkusan berkenaan cuma mengandungi lesung batu.




 “Saya menghubungi nombor telefon tertera seperti dalam SMS diterima sehari sebelum itu, tetapi individu terbabit enggan menjawab panggilan saya,” katanya.




 Hazirul kemudian melakukan pemeriksaan di Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dan mendapati syarikat terbabit tidak wujud.




 “Saya yakin dengan pembelian menerusi dalam talian kerana pernah membeli beg tangan dan tidak timbul masalah seperti ini,” katanya yang membawa perkara terbabit ke Tribunal Tuntutan Pengguna Malaysia (TT PM).




 Sementara itu, Presiden TTPM, Quaik Chong Yu menegaskan penuntut perlu memfailkan kes hanya terhadap satu pihak saja kerana pasti timbul masalah pada peringkat penguatkuasaan jika perintah dikeluarkan.




 “Pihak penuntut perlu pilih satu pihak untuk failkan tuntutan kerana invois dikeluarkan syarikat manakala wang bayaran dimasukkan ke akaun peribadi Lim, mereka akan saling menolak,” katanya.




 Hazirul bersetuju menggugurkan tuntutan ke atas syarikat berkenaan dan meneruskan tuntutan terhadap Lim atas alasan lelaki itu menerima wang terbabit.




 Quaik mengarahkan Lim mengembalikan RM3,250 kepada Hazirul dalam tempoh 14 hari selepas perintah dikeluarkan manakala tuntutan terhadap syarikat digugurkan.




 “Lesung tu pula boleh disimpan di rumah,” katanya.




 Wakil pihak penentang iaitu Lim dan syarikat terbabit tidak hadir pada perbicaraan.



Monday, 9 January 2012

suku primitif telanjang menjadi tontonan pemandu di jalanan

berita2.com: Seperti penghuni taman safari, suku Jarawa menjadi tontonan para pelancung dari dalam kereta. Mereka masih telanjang. Ketika kereta lalu dengan pelahan mereka mendekat, lalu orang di dalam kereta memberi mereka makanan atau wang. Mereka pun menarti-nari atau sekadar berdiri. Pemandangan ini terjadi setiap hari, kereta berbaris memanjang untuk melihat mereka.

Suku Jarawa. Mungkin agak asing terdengar. Suku tersebut berdiam di Kepuluan Andaman yang terpencil, sebelah utara Khatulistiwa di Samudra Indonesia.

Itu adalah salah satu suku di dunia yang paling primitif.  Mereka setiap hari menjadi tontonan pelancung yang membayar untuk safari manusia dan memperlakukan mereka seperti binatang di zoo binatang. 



Ratusan pengunjung ke Kepulauan Andaman berbaris setiap hari saat fajar untuk melewati hutan cadangan yang disisihkan untuk suku Jarawa. Mereka kemudian melemparkan sisa-sisa makanan ke penduduk asli setengah telanjang, yang hanya mulai melakukan hubungan dengan dunia luar pada akhir 1990-an. Imbalannya, mereka diminta untuk menari.

Suku tersebut berjumlah 403, dalam teori, mereka dilindungi oleh hukum yang ketat di kepulauan tersebut. Sebuah tanda di pintu gerbang ke negara-negara bertuliskan: "Jangan memberikan makanan kepada Jarawas. Jangan mengambil gambart dan mengambil gambar dengan video. Jika tidak, Anda akan bertanggung jawab untuk tindakan hukum termasuk perampasan kamera." 


Tetapi pelancung dapat membayar calo £ 350 atau sekitar Rp 500 ribu untuk mengambil bahagian dalam konvoi, dengan polii setempat mengambil potongan £ 200 dapat dengan senang melanggar peraturan tersebut..

Pengunjung terlihat melempar pisang dan biskuit kepada orang-orang suku Jarawas yang menunggu di sisi jalan. Adegan serupa terlihat di tempat lain sebagai orang yang memberi makan haiwan di zoo.

Bagaimana cara mengunjungi pulau tersebut. Wartawan foto Gethin Chamberlain dari Inggris menceritakan pengalamannya yang dimuat di dailymail. Ia bertemu dengan sebuah agen perjalanan. Kunjungan pelancungan itu tidak ada dalam iklan,  yang ada hanya  kunjungan ke gua lokal, di pulau-pulau 'ibukota Port Blair. Ia bergabung dengan tour yang dijalankan oleh Rajesh Vyas yang mengatakan tour itu 'sangat popular' dengan Inggris.

Vyas mengatakan: "Biaya 15.000 rupee (£ 182). Itu sudah pakej untuk  membayar polis, kereta, pemandu,hadiah untuk Jarawa, biskuit, makanan ringan." 



Polis di pulau-pulau diberitahu untuk menangkap siapapun yang tertangkap mengambil gambar suku suku tersebut.  Tetapi polis boleh disuap dengan £ 200. Polisi itu kemudian memerintahkan sekelompok gadis topless menari bagi pelancung. Sebuah video menunjukkan anak-anak menolak pada awalnya, tetapi bergoyang setelah ia berkata: "Aku memberimu makanan."

Ajai Saxena, pejabat pemerintah yang bertanggung jawab untuk perlindungan suku Jarawa, mengatakan: "Ini tour tidak menghormati Jarawa. Kami telah memberitahu operator tour bahawa mereka tidak harus menghentikan kendaraan ketika bertemu Jarawa, tetapi kita tidak dapat mengawal setiap kendaraan."

Suku Jarawa hidup terpisah dari dunia modern sampai 1998, ketika salah satu dari mereka yang memerlukan perawatan di rumah sakit - dan mengatakan kepada seluruh suku tentang kehidupan jauh lebih baik. Mereka sekarang secara teratur mengunjungi kota-kota lokal dan permukiman.

Akibat kontaknya dengan dunia luar, ada wanita suku Jarawas yang hamil dengan orang luar. Kehamilan itu tidak diterima oleh kelompok suku itu. Akhirnya bayi itu terbunuh.


doktor cantik ni jadi tukang sunat







Friday, 6 January 2012

aksi slumber budak skolah beromen di bus stop [gamba]

wow..aksi pasangan remaja menjalin kasih tak kenal tempat dan waktu, mereka berciuman di tengah orang ramai .Menurut sumber aksi yang mereka lakukan di sebuah bas stop yang penuh dengan orang ramai.






sumber : dhaniels.com

aneh.. bayi ini ada kemaluan xtra dibelakang



Apa yang akan anda lakukan jika anda mempunyai penis kedua yang tumbuh di belakang badan anda? Seorang bayi di China telah dilahirkan dengan kelainan seperti itu. Ia mempunyai penis kedua yang terletak di belakang badannya.




 Anak dari Li Jun (30) yang tinggal di Kota Hejian Propinsi Henan ini segera di bawa ke Hospital Kanak-kanak  Tianjin oleh orang tuanya yang merasa terkejut melihat adanya penis ekstra tersebut. Doktor terpaksa mengoperasi bayi tersebut untuk menghilangkan penis keduanya tersebut. Para doktor menyebut kelainan ini sebagai Fetus in Fetu (FIF)


 Doktor memerlukan waktu lebih dari tiga jam untuk mengoperasi dan membuang penis ekstra tersebut. Keadaan bayi ini kini dalam keadaan sihat selepas pembedahan.

malu pakcik ni tengok kapel ni beromen dalam bas




Remaja sekarang penuh dengan keselambaan,orang tua yang tertunduk malu melihat aksi mereka.Pasangan remaja ini pulak jenis yang tak tahu malu...


Thursday, 5 January 2012

dua wanita dipukul heboh dunia maya [gambar]

Dunia maya  kembali dihebohkan beredarnya video perlakuan keji sekumpulan pemuda menganiaya dua perempuan muda. Video berdurasi 8 minit 15 saat itu, menampakkan rakaman empat orang laki-laki memukuli perempuan berbaju hijau dan berbaju hitam tanpa perasaan.


 Seorang laki-laki berbadan tegap, dengan beg selempang bertindak seperti pemimpin kumpulan itu. Sementara tiga lelaki lainnya, terutama berbaju putih, tidak kalah beringas memukuli dua perempuan itu secara bergantian.




 Ketika perempuan berbaju hijau itu cuba menghubungi seseorang melalui telefon genggamnya, lelaki tegap itu menampar pipinya dengan kuat, dan memukul mukanya dengan pukulan telak sampai tersungkur.


 Ketika dia cuba bangkit, dua lelaki lainnya ikut menolak sampai terhuyung dan jatuh terlentang. Sadisnya, dalam posisi terjatuh itu, laki-laki berbaju putih dengan lengan digulung masih saja memukulnya.


 Tidak jelas bahasa dalam komunikasi kumpulan itu. Namun pada rakaman minit 1.00, terdengar kalimat seperti (maaf): “Babi Kau”.




 Secara keseluruhan, bahasanya tidak mencerminkan Bahasa Bahasa Melayu. Lokasi kejadian, merupakan sebuah ruangan memanjang sekitar 4 X 5 meter bercat putih.


 Semula terdapat dua buah kerusi plastik tanpa sandaran, dengan sebuah meja seterika pakaian. Meja itu sempat roboh ketika perempuan berbaju hijam dipukul laki-laki berbadan tegap. Meja dan kerusi-kerusi itu kemudian disingkirkan.


 Jumlah perempuan yang ada di ruangan itu enam orang, namun yang menjadi bahan pikulan hanya si baju hijau dan hitam. Empat perempuan lain hanya dapat memandang  di dinding sebelah kiri.


 Lelaki pada ruangan itu berjumlah tujuh orang, termasuk yang memegang kamera mengambil gambar. (video telah diremove dari You Tube)



bingai.. beli barang pon nak menonggeng seksi

Gadis  berusia 17 tahun yang jadi pembicaraan di Amerika Syarikat (AS), Courtney Stodden, kerana menikah di usia 16 tahun dengan aktor bernama Doug Hutchinson berumur 51 tahun benar-benar tak hentinya membuat berita.


 Setelah tampil seksi dengan pakaian minim di acara Thanksgiving dan juga berpakaian seksi ala santa bersama sang suami, gaya Courtney benar-benar tak mencerminkan apakah dirinya sedang membeli barang di Abbott Kinney di Venice, Itali, atau malah berpose.


 Ia bahkan menyentuh bahagian dadanya di salah satu pose dengan mengenakan pakaian serba ketat dan memperlihatkan tonjolan di dadanya. Aneh artis ni.








mayat di penggal dan di gantung [18sg]

Mereka ini mati ketika kejadian rusuhan di sebuah penjara
di Brazil.Mayat digantung di dinding...




Wednesday, 4 January 2012

inilah cara orang luar menikmati banjir

Foto-foto ini diambil di Belarus,  di kawasan Minsk yang pada 24 Juli lalu ketika banjir. Sebhagian warga cuba mengambil kesenangan dengan menikmati banjir dengan cara masing-masing. Seperti dua laki-laki ini yang bergembira  main jetski menyusuri jalan-jalan yang bertakung air.











gempar..restoran yang terlampau!

Percaya atau tidak? Terdapat sebuah restoran di ibu negara iaitu di bangsar yang menawarkan tayangan perempuan bogel dan separuh bogel beraksi di dalam kolam renang berhampiran dengan meja makan. Malah restoran ini turut menawarkan khidmat seks untuk para pengunjung restoran tersebut. Sambil mengenyangkan perut, pengunjung restoran ini turut berpeluang mengenyangkan bawah perut. Selepas makan nasi makan orang pulak kah kah kah.
Restoran ni yang sudah beroperasi lebih setahun lalu menjadi tumpuan lelaki-lelaki hidung belang di ibu kota. Pelayan-pelayan di restoran ini hanya mengenakan bikini dan rela bikini mereka disingkapkan sekiranya diminta berbuat demikian. Salah seorang pengunjung yang mengongsikan gambar ini berkata “Restoran ini ibarat syurga dunia, jadi tempat kami release tension “. Malah ada di antara pengunjung yang berpeluang untuk membawa balik perempuan yang diminati dari kolam renang tersebut.
 
*sumber hotmalays.blogspot.com

Tuesday, 3 January 2012

betapa brutalnya awek sekolah di jepun..

Di beberapa negara,para pelajar mendapakan wang tambahan dari berjualan.Tetapi Hal itu tidak berlaku di Jepun.Sadisnya siswi Sekolah di Jepun lain pula.Mereka berkelahi,dan melakukan berbagai jenayah yang sulit dibayangkan.Buktinya..

Sadisnya Cewek Jepang



melopong abang ni melihat budak kecik ni bogel

sampai terlopong abang ni tgk budak kecik bogel...



Monday, 2 January 2012

minah ni gaduh dengan balak hingga berbogel















Wanita dan lelaki itu dikatakan bertengkar dan kerana tidak tahan
wanita itu kemudian menanggalkan pakaiannya...
Agaknya dia terlampau marah sanggup melakukan apa sahaja
walaupun memalukan diri sendiri....