Tuesday, 25 December 2012

BUDAK JOLAI YANG POWER [VIDEO]

GEMAS: Seorang anak peneroka Felda Jelai, di sini, mempunyai tabiat pemakanan pelik dan membahayakan apabila memakan apa saja jenis lampu terutama, lampu kalimantang.
 Malah, Mohd Fahmi Mohd Nadzri, 20, menjadikan lampu bagaikan ulam atau keropok dimakan bersama nasi dan mencecah serpihan kaca itu dengan sambal belacan.

Wartawan dan jurugambar Harian Metro yang menemui Mohd Fahmi di rumahnya semalam, terkejut apabila hidangan bihun disediakan untuknya dimakan bersama kaca.

Mohd Fahmi berhadapan masalah itu ketika berada di darjah tiga apabila melihat ayah meletakkan lampu kalimantang yang rosak di dapur, tiba-tiba dan memiliki keinginan kuat untuk memakan lampu itu.

“Keinginan meluap-luap menyebabkan saya ambil lampu itu lalu mengunyah dan menelan, malah tabiat itu berterusan sampai sekarang dan sukar dihapuskan,” katanya.

Sumber: Harian Metro

Friday, 15 June 2012

betina bingai.. rela di raba ramai lelaki (video)


[Video] Subhanallah! Pelajar Perempuan Rela Diraba Ramai Lelaki
Anak-anak muda zaman dahulu, boleh dikatakan perkembangan dan perangai mereka masih lagi boleh dikawal oleh ibu bapa.
Ke mana sahaja nak pergi, pastinya ditanya dan diambil tahu oleh ibu bapa masing-masing.
Kalau tersilap langkah, meletuplah ibu-ibu dan bapa-bapa yang tahu perangai anak-anak sendiri yang mampu menjatuhkan maruah keluarga.
Istilah mengongkong memang kuat digunakan waktu dahulu.
Itu hanyalah kerana ibu bapa mahukan yang terbaik dan mahukan anak-anak mereka berjaya dalam hidup dan mampu menjadi manusia berguna hingga ke akhir hayat.
Tetapi kini, perubahan zaman sejajar dengan perkembangan teknologi yang pesat, manusia juga semakin berubah sikap dan tingkah-laku.
Satu video yang dimuat naik ke laman You Tube membuatkan penulis tidak mampu berkata apa-apa.
Lantas, hanya mampu untuk mengucap panjang memikirkan anak-anak muda atau remaja negara kita semakin menjadi-jadi perangainya sekarang ini.
Video yang berjudul, ‘Budak Satu Malaysia Boleh’ memang menjijikkan kalau ditonton.
Seorang remaja perempuan yang masih lengkap berpakaian sekolah, dikelilingi oleh ramai remaja lelaki rela dirinya diraba atas dan bawah oleh ‘geng-geng’ lelaki itu. Subhanallah!
Lebih ironiknya, kejadian raba-meraba itu dilakukan di hadapan sekolah sendiri!
Malah, ada di kalangan remaja lelaki itu yang hanya memakai seluar dalam atau ‘boxer’ sahaja.
Kalau diperhatikan, nama sekolah remaja-remaja tersebut boleh dibaca dengan jelas.
Yang pelik, kalau remaja perempuan itu tidak rela dirinya diperlakukan seperti itu, kenapa pula dia menjerit ketawa?
Memang benar, video rakaman itu sudah lama di muat naik ke laman You Tube dan sekarang ini, cerita tidak bermoral ini dibangkitkan bukanlah mahu memburukkan pihak-pihak tertentu.
Tetapi, penulis mahu ingatkan, paparan video ini sebagai pengajaran dan bukanlah mahu memesongkan pemikiran masyarakat sekeliling.
Sebaliknya, biarlah apa yang disiarkan ini sebagai pengajaran dan mampu untuk membuka mata kita supaya lebih berhati-hati dalam mendidik anak-anak.
Janganlah disalahkan atau menunding jari kepada pihak-pihak tertentu kerana sikap salah-menyalahkan itu tidak akan menyelesaikan masalah sosial seperti dalam video ini yang kian meruncing isunya.
Seharusnya, berbaliklah kepada agama kita sendiri kerana tanpa agama, akan musnahlah jati diri, pesonglah akidah hingga mampu menjerumuskan diri kita ke lembah maksiat yang hina. Neraka jahanamlah tempatnya nanti.
Firman Allah S.W.T:
“Barangsiapa mengharap perjumpaan dengan Tuhannya, maka hendaklah dia mengerjakan amal yang soleh dan janganlah dia mempersekutukan seorangpun dalam beribadat kepada Tuhannya.” Al-Kahfi : 110.
“Katakanlah: “Aku berlindung kepada Tuhan (yang memelihara dan menguasai) manusia. Raja manusia, Sembahan manusia, Dari kejahatan (bisikan) syaitan yang bersembunyi, yang membisikkan (kejahatan) ke dalam dada manusia, dari (syaitan golongan) jin dan manusia.” An-Nass : 1-6.
“Dan tidaklah sama orang yang buta dengan orang yang melihat, dan tidaklah (pula sama) orang-orang yang beriman serta mengerjakan amal saleh dengan orang-orang yang durhaka. Sedikit sekali kamu mengambil pelajaran.” Al-Mukmin : 58. 

Anak jati jolai di puncak dunio

Harini adalah perkara paling membangga kan apabila salah seorang sahabat saya seorang anak felda jelai telah tamat melakukan pendakian di gunung elbrus rusia sekaligus mengharum kan nama malaysia Anis Sharuddin 23 telah selamat membuat pendakian setinggi 5642 meter dengan kesejukan -25 celcius dipuncak bersama Qobin pendaki negara kita,mereka dijangka pulang ketanah air pada 21 hb jun ini di KLIA.. berikut adalah sisipan akhbar berita harian semalam, dan mereka telah dilapor kan mula melakukan penurunan dari puncak bermula hari ini.. di dalam akhbar utusan harini ( semalamhttp://www.bharian.com.my/bharian/articles/Qobinselesaimisiekspedisiesok/Article/index_html ) namun sisipin akhabr oline harini belum dimuat masuk, sisipan terdapat didalam naskah akhbar berita harian dan utusan harian harini...


Regard : Danny Zickry / Danial Zikri

Qobin selesai misi ekspedisi esok

Daki Gunung Elbrus tertinggi di Eropah

SEPANG: Pendaki negara, Muhammad Muqharabbin Mokhtharuddin atau Qobin, akan menyelesaikan misi terakhir Ekspedisi Tujuh Puncak Tujuh Benua Tujuh Nilai dengan pendakian gunung tertinggi di benua Eropah, Gunung Elbrus di Russia, esok.

Beliau bersama 19 pendaki lain yang turut membabitkan empat wakil media termasuk ketua jurufoto The New Straits Times Press (NSTP) biro Putrajaya, Abdul Rahim Rahmat, berlepas ke Russia dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada jam 9 malam semalam.

Qobin, 30, berkata beliau amat bersyukur kerana misi untuk mengharumkan nama negara melalui ekspedisi itu akan lengkap tidak lama lagi.

“Kumpulan ini akan mula mendaki esok (Sabtu) dan dijangka turun ke kaki gunung pada 15 Jun. Kami menjangkakan dapat pulang ke tanah air pada 21 Jun ini.

“Kami akan mendaki gunung yang mempunyai ketinggian 5,642 meter itu dengan suhu di bawah paras beku iaitu -25 darjah celsius," katanya kepada pemberita ketika ditemui di KLIA, di sini, semalam. 



Sebelum ini, beliau berjaya menawan enam puncak tertinggi di enam benua iaitu Gunung Kilimanjaro di Tanzania (Afrika); Gunung Vinson Massif (Antartika); Gunung Aconcagua di Argentina (Amerika Selatan); Gunung Everest (dari arah Tibet), Gunung Cartzen Pyramid (Australasia) dan Gunung Mckinley di Amerika Utara.





Wednesday, 30 May 2012

Gempar! gambar kepala terbang di Kedah


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Korang pernah nampak kepala terbang tak? Kalau tak pernah, korang boleh tengok kepala terbang setinggi 3 meter yang telah dirakam di Gunung Inas, Kedah ni. Kepala terbang atau kepala tanglung atau lebih dikenali dengan gelaran hantu penanggal itu dipercayai meronda-ronda kawasan gunung itu walaupun pada waktu siang. Korang boleh tengok sendiri gambar kepala terbang yang sempat dirakam. Betul ke? Leh caya ke? P/S: Makhluk ghaib tu wujud dan kita wajib percaya tetapi kalau percaya makhluk ghaib tu berkuasa, boleh jatuh hukum syirik dan dosa syirik tidak akan diampun oleh Allah. Wallualam.


SEDIM – Penemuan objek menyerupai wajah manusia bersaiz sebiji buah kelapa yang berterbangan di ketinggian kira-kira 3 meter dicelah pokok di Banjaran Gunung Inas, disini jam 2.30 petang menjadi tanda tanya.
Ada dalam kalangan penduduk setempat menyatakan objek yang dirakamkan wartawan Sinar Harian itu mungkin amalan khurafat orang terdahulu bertujuan menjaga kawasan hutan sebelum diteroka.
Pengamal perubatan tradisional, Rosli Ahmad yang tinggal di Kampung Padang Tembak berkata,objek yang dirakamkan itu dipercayai tanglung atau lebih dikenali sebagai ilmu tanglung yang digunakan bagi tujuan kekebalan.
Menurutnya, ilmu itu adalah ilmu hitam yang suatu ketika dahulu dituntut terutama bagi golongan wanita.
“Bagi wanita bergungsi untuk mencantikkan diri mereka bagi lelaki ia mampu membuatkan mereka kebal dan kelihatan hebat”,katanya.
Ramli berkata, pengamal ilmu tanglung selalunya akan keluar pada waktu malam.Kepala pengamal ilmu ini akan terpisah dari badannya ketika keluar mencari makan.
“Pada waktu siang lembaga ini akan mencari katak sebagai makanan dalam hutan. Pada waktu malam ia akan merayau dan meninggalkan badannya ditempat lain.
“Pada waktu malam, lembaga ini akan terbang dan akar terjurai akan menghasilkan cahaya.Bagaimanapun lembaga ini tidak menggangu manusia.” katanya.
Ramli berkata,dia tidak menafikan kemunculan lembaga itu mungkin secara tidak sengaja kerana mereka mengetahui asal usul, memiliki keistimewaan dan perubatan tradisional Melayu mungkin dapat melihatnya.
“Bukan semua orang boleh melihat objek tanglung lebih lagi merakamkannya dalam kamera melainkan ia diseru bagi tujuan tertentu.
“Bagi mereka yang tidak mendalami ilmu kebatinan, tanglung boleh mengakibatkan mangsa menjadi demam dan berada dalam ketakutan,” katanya.
Menurutnya, ada dalam kalangan yang mendalami ilmu perubatan tradisional mampu bercakap dengan alam ghaib dan ada sesetengah makhluk jelmaan atau rasukan itu boleh mengenali mereka.
“Ilmu yang seharusnya diguna pakai ialah ilmu berlandaskan Al Quran dan minta pada ALLAH untuk memastikan segala kesulitan dan masalah dirungkaikan.
“Walaupun ilmu hitam mampu menampakkan seseorang itu hebat tetapi ia dilaknati ALLAH kerana pengamalnya bersubahat dengan jin dan syaitan.” katanya.

Tuesday, 29 May 2012

tiga beradik lelaki ini dihina sebab ada "payudara"


image
Mereka tidak minta dilahirkan begini, namun takdir menentukan ketiga-tiga beradik lelaki dari Dominica ini dikesan mempunyai ketidakstabilan hormon dalam tubuh badan mereka atau lebih dikenali dengan Gynecomastia.
Kesannya, kesemua mereka mempunyai payudara seperti seorang wanita.Dek kerana fizikal mereka yang dikatakan aneh dan ganjil dari lelaki-lelaki lain, mereka sering dipukul, diganggu dan diejek oleh masyarakat sekeliling.
Namun, kini semuanya berubah apabila ‘payudara’ mereka telah pun dibuang melalui proses pembedahan di salah sebuah hospital di sana.Gynecomastia atau Gynaecomastia adalah perkembangan tidak normal di mana kelenjar susu di bahagian payudara kaum lelaki membesar dan menyebabkan mereka mempunyai bentuk fizikal seperti wanita.
Keganjilan mempunyai payudara atau mempunyai hormon ini adalah mungkin disebabkan oleh keturunan atau pun memiliki hormon wanita yang diwarisi dari si ibu.Golongan lelaki yang terdedah untuk mempunyai hormon tidak stabil ini adalah remaja dan golongan tua apabila mereka mengalami gangguan metabolisma.
Bagaimanapun, nisbah untuk mengalami ketidakstabilan hormon ini bukanlah disebabkan proses kegemukan atau obesiti bagi sesetengah individu.Tetapi, pakar-pakar kajian masih lagi melakukan kajian mengenai proses hormon yang ganjil ini.
Pakar-pakar telah pun mengeluarkan kajian mereka dan mengatakan punca gynecomastia masih lagi tidak dapat disahihkan kepada satu-satu sebab walaupun ia disebabkan oleh kadar hormon sex hormone-binding globulin (SHBG) yang tinggi dalam tubuh badan kaum lelaki.Oleh NAIMAH SHAARI

Wednesday, 2 May 2012

Saturday, 14 April 2012

kejam sungguh jantan nie

113010-asshole-beating-girl

113010-asshole-beating-girl 2

113010-asshole-beating-girl3

113010-asshole-beating-girl 4

113010-asshole-beating-girl5

113010-asshole-beating-girl6

113010-asshole-beating-girl7

betul-betul kejam lelaki ini sampai orang sekeliling pun dia tak pedulikan.Sepak,terajang,tamapar,tali pinggang semuanya cukup.Agaknya terlampau marah sangat tapi itukan seorang wanita…



pertandingan payudara terindah jadi tak indah mane pon


 Pertandingan yang diadakan pertama kalinya di Hunan ini berlangsung selama 2 bulan, yang menarik dalam Final yang diadakan di Changsa acaranya diadakan di luar gedung / outdoor dengan pemandangan air. Namun tiba-tiba hujan turun dan membuat acara menjadi kecoh kerana selain membuat susah untuk dilihat penonton juga membuat ramai para peserta yang tergelincir dan terjatuh. Namun acara tetap berlangsung sampai akhir dan yang keluar menjadi juaranya adalah :1. Ma Yuan ,2. Xiao Yuan Yuan 3. Viya





Friday, 13 April 2012

kakak ni kenyang makan KFC sampai coli terbukak pon tak perasan

personel pussycat Dolls bogel di karpet merah


infospesial.net -  Selama bergabung dengan Pussycat Dolls, Melody Thornton memang sudah tidak asing terlihat mengenakan pakaian yang sangat berani. Dan tampaknya hal tersebut terbukti saat ia menghadiri acara Elle's Women In Music dengan baju tembus pandangnya. 


Penyanyi yang berusia 27 tahun itu berhasil menarik perhatian ramAI orang dengan mengenakan gaun yang tembus pandang. Seperti dilansir dari Dailymail, gaun Melody berwarna cokelat mirip seperti kulitnya, dan gaun tersbuut sangat tipis seperti ia terlihat seolah tengah bugil ketika berdiri di red carpet.

Friday, 16 March 2012

wanita ini ketagih minum air kencing sendiri [video]


Seorang wanita bernama Carrie memiliki kebiasaan aneh dimana ia tak bisa hidup tanpa air seni-nya sendiri. Kebiasaannya ini sudah berlangsung selama 4 tahun. Jangan tonton bagi kamu yang punya perut lemah.
Note: Tidak mengandung konten lucah, tapi sebaiknya jangan ditonton ketika kamu sedang makan.

Saturday, 25 February 2012

raja dadah brazil minat justin bibir

Percaya tak Raja Dadah Brazil Alexander Mendes da Silva merupakan peminat
Justine Bieber.Rahsia ini di ketahui setelah pihak polis 
menggeledah rumahnya dan polis mendapat ada satu lukisan mural
Justin Bieber didalam sebuah bilik..






inilah  lukisan mural Justine Bieber....


Thursday, 16 February 2012

kesian akak ni..

12954844236098414

Mungkin akibat dah tak tahan sangat. Dia lepaskan saje-saje dah tak peduli orang lain..
Namun kesian perempuan ini..malu....



Wednesday, 15 February 2012

lelaki ini potong kemaluan dan di gantikan jari tengahnya

Gaioz Jakeli lelaki berusia 50 tahun berasal dari Georgia ini menggantikan penisnya dengan jari tengahnya.
Jakeli dikenal sangat penyayang oleh keluarganya, kerana sifat penyayangnya itu dia menyembunyikan penyakit kanser penisnya dari isterinya. Isteri Gaioz yang pada ketika itu juga tengah menghidap penyakit berbahaya tidak mengetahui bahawa suaminya tercinta mengidap penyakit kanser penis. Gaioz Jakeli menyembunyikan penyakit ini dari isterinya sehingga isterinya meninggal dunia.

Setelah isterinya meninggal dunia, keadaan Jakeli semakin memburuk, untuk itu seorang doktor bedah ternama di Georgia, Ivan Kusanov menyarankan agar Jakeli memotng penisnya. Namun, di Georgia seorang lelaki yang tidak memiliki kejantanan dianggap rendah, untuk itu doktor menyarankan agar Gaioz menukar penisnya dengan jari tengah tangan kirinya.



Setelah mempertimbangkan dengan matang, akhirnya Gaioz setuju. Operasi ini sendiri memakan masa sekitar 17 jam. Agar kelaminnya dapat bekerja secara normal sang doktor bedah hanya mematahkan sebahagian penis Gaioz yang terkena kanser untuk digantikan dengan jari tengahnya.



2 bulan setelah operasi Gaioz bole hidup normal kembali dia mengatakan "semuanya berjalan baik-baik saja setelah dua bulan berjalan, awalnya saya merasakan perih yang amat sangat ketika akan buang air kecil, bahkan untuk berjalan. Tapi kini semua baik-baik saja" Gaioz menghabiskan duit sebanyak 3.500 poundsterling untuk pembedahan ini. Bahkan beberapa bulan setelahnya dia sudah memiliki kekasih baru lagi, dan kekasihnya mengaku sangat mencintai Gaioz



Monday, 13 February 2012

canggih BRA ini.. dalam kecemasan BRA ini boleh jadi penapis udara




Jangan gelak woi ini rekaan yang serius. How serious? Perekanya ialaha Dr. Elena Bodnar, seorang saintis yang berasal dari Ukraine. Ketika melakukan kajian tentang kesan pencemaran letupan Chernobyl pada tahun 1986, beliau mendapati ramai nyawa boleh diselamatkan sekiranya in the first hour mereka sempat mencari topeng penapis udara. Kebanyakkan mangsa mati akibat kenser kerana menyedut partikel radioaktif Iodin-131. Rekaan beliau memenangani Ig Nobel Public Health Prize untuk tahun 2009. Dr Elena percaya EBBRA amat berguna dalam keadaan kecemasan seperti serangan pengganas.


Setiap pasang EBBRA mampu menghasilkan 2 penapis udara. EBBRA tidak banyak bezanya dari bra yang sudah ada dipasaran. Bahan yang sama diigunakan pada cup bra yang sedia ada, bezanya cuma back strap yang lebih besar dan shoulder strap yang boleh dimodified menjadi strap kepala. Setiap EBBRA dijual dengan hara USD 29.90






Sunday, 12 February 2012

peh!! kat rusia ade club malam untuk kanak-kanak

Kelab untuk anak-anak di Chelyabinsk, Rusia dipanggil "Garasi Bawah Tanah," di mana kanak-kanak berpesta sepanjang malam? Saya tidak tahu jika ia menyalahi undang-undang atau tidak, tetapi adakah anda akan membiarkan pihak anak-anak anda di sini?



Sunday, 5 February 2012

lelaki ini dipaksa berhubungan seks dengan kerbau


Seorang remaja yang ditangkap kerana mencuri (tidak dinyatakan apa yang dicurinya, mungkin binatang ternakan ini), setelah ditelanjangkan, remaja ini dipaksa menjilat kemaluan dan melakukan hubungan seks dengan kerbau yang ditambat pada sebatang pokok sambil aksinya dirakam. 
klik untuk besarkan gambar

Kejadian tak bertamadun ini berlaku di negara jiran, Filipina.

Monday, 30 January 2012

kalau perempuan bergaduh, ape lelaki buat ek?





Bila perempuan bergaduh,apa lelaki patut buat?
Adakah diam memerhatikan sahaja?
Atau tolong mendamaikan?
Tadi kalau gaduh jenis berkumpulan begini silap-silap
lelaki yang kena belasah....



Sunday, 29 January 2012

tengok ni.. bangangnye.. kat sini pon boleh di beraknya..

Apa motif dan tujuan lelaki ini?Pada hal hotel itu mempunyai tandas
yang canggih dan bersih tetapi pasu bunga jugak jadi sasarannya....
pelik...pelik....















Saturday, 28 January 2012

kesian.. peminat tarik baju minah ni sehingga nampak pa****ranya


Kesian...sampai macam tu sekali sikap peminat...kalau ye pun geram janganlah 
sampai memalukan orang lain....

Friday, 20 January 2012

dah macam anjing pulak abang ni

ni kes Queen control agaknya sampai dah rupa anjing

Thursday, 19 January 2012

bangang tak bertempat.. mamat ni suruh awek ni pegang anunya

macam ni punya orang pun ada,macam dah tak ada kerja lain.....



lelaki berkerusi roda ini tersangkut di depan trak dan dibawa sejauh 6.5 km

Seorang lelaki 21 tahun punya perjalanan yang akan dikenang seumur hidup ketika kerusi roda elektrik yang dia naiki tersangkut di depan karburator dari semitrailer dan didorong di jalan raya sepanjang 6,5 KM kilometer dengan kelajuan 80 KM/Jam.


Ben Carpenter tidak terluka, tetapi dibawa ke hospital sebagai tindakan pencegahan. Dia telah diselamatkan di kerusi rodanya dengan tali pinggang kekedar. Carpenter yang telah mengalami distrofi otot mengatakan kepada sebuah stesen televisyen bahawa ia berfikir ia tidak boleh selamat dalam perjalanan ekstrim tersebut.


Carpenter  menyeberang di persimpangan di Paw Paw, sekitar 140 mil sebelah barat Detroit. Lampu berubah menjadi hijau sementara anaknya berada di depan sebuah trak yang mulai bergerak. Kerusi roda yang dia naiki tersangkut di kisi-kisi, dan perjalanan liar pun dimulai.