Monday 25 July 2011

gadis tertinggi di britain

LONDON, Britain - Gadis tertinggi Britain, Jessica Pardoe sukar memilih kasut kerana ketinggian dan saiz kakinya yang besar, lapor sebuah akhbar semalam. Pardoe, 18, yang memiliki ketinggian 2.108 meter memakai kasut saiz 11 yang jarang dijual di Britain. Menurutnya, tidak seperti kebanyakan gadis lain yang menganggap akiviti membeli kasut sebagai hobi, proses membeli kasut adalah sukar untuk dirinya.
"Saya terpaksa membeli kasut dari kedai khas di Internet. Saya sememangnya mahukan sepasang kasut yang murah tetapi kasut paling murah untuk saya berharga sekitar £50 (RM242)," katanya. Selain saiz kasut, jahitan juga akan menimbulkan masalah kepada Pardoe yang memiliki kaki sepanjang 96.5 cm. "Saya tidak pernah dengar mana-mana wanita mempunyai ukuran kaki melebihi saya," kata Pardoe. "Namun, saya bernasib baik kerana masih boleh membeli pakaian bergaya di Internet walaupun harganya lebih mahal," tambahnya. - Agensi

JESSICA PARDOE

No comments:

Post a Comment