Sunday 24 July 2011

berbogel untuk perbelanjaan kuliah

Gadis berumur 19 tahun ini telah menggegarkan media di Beijing. Pelajar Universiti Renmin juga merupakan sebuah universiti ternama di China telah mengambil beberapa keping gambar bogelnya dan dijadikan sebagai gambar pameran di tempat kuliahnya itu.
su zizi 3 Pamer Gambar Bogel Sendiri Untuk Biaya Duit Kuliah
Menurut Zizi (bukan nama sebenar) dia melakukannya kerana perlukan wang untuk membiayai kuliahnya. Namun begitu, pihak universiti berusaha melarang pameran yang bertajuk “Who am I?” serta menyekat laman web yang memaparkan gambar-gambar Zizi. “Setiap keping foto tersebut, saya akan memperolehi sekitar RM 250,” ujarnya.
su zizi 2 Pamer Gambar Bogel Sendiri Untuk Biaya Duit Kuliah
Setelah mengadakan pameran tersebut, Zizi berkata yang dia teringin untuk menjadi “body artist”. “Sembilan bulan lalu, saya melakukannya kerana perlukan wang untuk membayar wang kuliah dan membayar bil kesihatan nenek,” katanya kepada TNN dalam sebuah wawancara kelmarin. “Tapi sekarang, saya benar-benar tertarik menjadi anak seni,” ujarnya.
su zizi 1 Pamer Gambar Bogel Sendiri Untuk Biaya Duit Kuliah
Zizi mengatakan apa yang dilakukannya adalah sah. Gambar yang dipaparkan adalah suatu bentuk karya seni. “Kerana itu, saya juga berfikir, selain menjadi body artist saya juga tertarik untuk menjadi jurugambar,” katanya.

No comments:

Post a Comment