Tuesday 5 July 2011

kemarau trofi buat nasri berubah hati?

                                             



LONDON - Kegagalan melakar sebarang kejayaan adalah antara faktor utama yang membuatkan perancang Arsenal, Samir Nasri berhasrat untuk berhijrah.
Malah dia turut menegaskan bahawa ia bukanlah disebabkan keinginan untuk menerima gaji yang tinggi.
Nasri yang juga merupakan perancang antarabangsa Perancis kini dikaitkan dengan perpin- dahan ke Manchester United dan Manchester City.
"Duit bukan motivasi buat diri saya. Saya sering kali membuat keputusan berdasarkan perkembangan semasa dalam bola sepak.
"Saya tidak mahu menandata- ngani kontrak bersama kelab yang mana saya tidak boleh beraksi dengan corak permainan yang saya suka, saya tidak gembira dan hanya semata-mata kerana duit.
"Sebagai pemain, kami semua telah menerima gaji yang tinggi. Matlamat utama adalah untuk mengembangkan lagi karier kami dan memenangi trofi kejuaraan.
"Ia sangat penting daripada perkara-perkara lain. Saya tahu nilai sebenar duit," jelas Nasri.
Kontrak Nasri bersama skuad The Gunners bakal tamat pada penghujung tahun depan. - Agensi

sumber:kosmo

No comments:

Post a Comment