Saturday 23 July 2011

alasan lady gaga bila dia tak suka pakai seluar dalam

140139 ladygagayoga Alasan Lady Gaga Tidak Suka Pakai Seluar Dalam
Penyanyi Lady Gaga dikenali dengan gaya berpakaiannya yang luar biasa, termasuk juga dengan tidak suka memakai seluar dalam. Gaga kini mendedahkan alasan di sebalik sikapnya itu.
“Saya sangat setuju kalau seseorang wanita tidak memakai seluar dalam. Seluar dalam itu sebenarnya membahayakan kesihatan,” ujarnya.
Gaga memang sering kali dirakamkan kamera semasa tidak memakai seluar dalam. Contohnya semasa berbelanja di Paris pada Disember 2010 lalu. Beberapa bulan sebelumnya di Lapangan Terbang JFK, New York.
Dalam wawancara radio dengan penyampai senior Howard Stern, penyanyi 25 tahun itu mendedahkan bagaimana sikap liaritu diperolehi. Menurutnya ayahnya adalah punya sebenar dalam pembentukan karakternya.
“Ayah saya pernah bercinta di jalan di New Jersey sebelum dia menonton konset Bruce Springsteen,” kisahnya.
“Guru piano pertama saya juga seorang penari bogel. Ayah saya memberitahu kepada saya setelah saya dewasa. Dahulu saya suka bertanya pada guru saya mengenai kenapa dia punya kuku yang sangat panjang. Dia hanya memberitahu, suatu hari nanti saya akan tahu kenapa,” ceritanya lagi
sumber oh! aduhai

No comments:

Post a Comment