Tuesday, 19 July 2011

pakcik skodeng awek seksi dalam bas awam

Aku tak tahu nak salahkan sape dalam hal ni...Sama ada aku nak marah pak cik tu sebab skodeng atau nak marah awek tu sebab pakai seksi macam tak cukup kain je..Mungkin aku patut salahkan dua-dua kot baru adil..Haha..Aku tak nak cakap banyak..Korang tengoklah sendiri gambar-gambar di bawah ni ye..




Sampai macam tu sekali pak cik skodeng..Best sangat ke pak cik..Aku kat sini pun rase terseksa..Haha..:)

No comments:

Post a Comment