Monday, 18 July 2011

3 tahun meminum darah isteri


Seorang wanita dari Madhya Pradesh, India, melaporkan suaminya ke polis kerana telah memaksa untuk mengambil dan meminum darahnya selama 3 tahun .

Wanita itu, Deepa Ahirwar, 22, selama ini tak berani melaporkan kepada siapapun kerana diancam oleh sang suami.

"Ia selalu menyuntik dan mengabil darah dari lengan saya," ujarnya. "Ia lalu mengeluarkan isinya ke sebuah gelas kemudian meminumnya. Ia melakukannya hal ini secara rutin selama 3 tahun lalu dan mengancam saya dengan konsekuensi yang berat apabila saya melaporkan tindakannya ke orang lain."

Mereka menikah pada tahun 2007 di sebuah desa bernama Shikapura. Beberapa bulan setelah itu, Mahesh Ahirwar, serorang petani perkebunan mulai meminum darah isterinya secara rutin.

Lelaki itu beralasan dengan meminum darah, badannya menjadi kuat. Ia bahkan tak menghentikan perbuatan tersebut ketika isterinya hamil.

Deepa Ahirwar mengatakan kepada polisi, ia selalu merasa lemas dan mual ketika darahnya diambil. Tapi apabila ia menolak, suaminya tak segan untuk memukul dirinya.

Awal bulan ini, ia sambil menggendong bayinya berhasil lari ke rumah orang tuanya. Ia pun lansung menceritakan kejadian yang ia alami kepada ayahnya. Setelah mendengar perbuatan menantunya, sang ayah segera melaporkan kejadian ini ke polis.


sumber: segalanya  di sini

No comments:

Post a Comment