Thursday, 21 July 2011

pelik, pelajar jepun didenda turunkan seluar dalam

Setiap sekolah pasti tidak dapat mengelak daripada masalah disiplin pelajarnya. Masalah-masalah yang berlaku biasanya ponteng sekolah, datang lambat, tidak membuat kerja sekolah, tidak mengikut peraturan sekolah dan sebagainya. Namun hukuman adalah adalah biasanya paling teruk pun mestilah dirotan je kan.
Akan tetapi berbeza di sekolah perempuan di Jepun ini apabila satu kelas yang melanggar peraturan sekolah dipaksa untuk menurunkan seluar dalamnya sampak ke paras lutut. Pelik kan…Kalau terjadi macam ni kat Malaysia mesti heboh satu dunia. ahaks
masing2 muka xbesalah
p/s.. kalau kat malaysia kene mcm ni, mst pembagkang dah ade modal nak buat modal tuk mgutuk kerajaan.. hehehe

No comments:

Post a Comment