Tuesday, 19 July 2011

gaya fesyen terbaru di jepun yang sangat haxxtuiih~!

Huuuuh.....Di jepun Fashion tidak asing sekali di gemari anak muda, tak terkecuali jugak yang sudah berumur. Memang pelik sungguh deorang nieh..


Agak keterlaluan sungguh pakaian deorang nieh...WWWOW !!

Seluar jeans dengan rekaan G-string, pelik kan...memang inipelik, sape la yang reka nieh..

Nie lagi lah dahsyat pulak...

Nie mak cik ke nenek ker ape tah...nie macam mmg tak tau nak kate ape...belakang dah macam nieh depan tak tau la pulak dah kategori separuh bogel da nieh.
Nasib baik tak de macam nie kat malaysia, ini kalau ade agak-agak korang ape yang jadi?? lu pikir la sendiri! 

No comments:

Post a Comment