Wednesday 20 July 2011

engkau telanjang, engkau dapat ipad 2



Russia – Gadis-gadis cantik dari Russia berkempen untuk Vladimir Putin, dengan mengajak gadis-gadis lain telanjang. Yang berani, dapat iPad 2.

Gadis-gadis Russia menyerukan agar masyarakat Russia memilih Vladimir Putin supaya dia kembali terpilih jadi calon presiden pada pemilihan March 2012. Cara kempennya dengan mengajak gadis-gadis sebayanya untuk mahu tampil bogel. Yang berani akan dihadiahi iPad2.

Seperti ditulis cnet, video kempennye yang posting di Youtube, diambil dari sumber aslinya iaitu blogKirill Shchitov, anggota parlimen Parti Russia Bersatu yang dipimpin Putin.

Dalam video itu nampak gadis seksi Russia menulis sokongan “Saya akan melepas pakaian saya untuk Putin”,dengan lipstik pada tshirt putih yang kemudian dikenakannya. Ia mengajak gadis-gadis Russia lain melakukan hal sama.

Entah apa yang membuat Putin begitu dicintai gadis-gadis. Tahun lalu ia juga dihadiahi kalender berisi gambar 12 mahasiswi jurnalistik Rusia, untuk ulang tahunnya yang ke-58. Kalender itu bertuliskan “Vladimir Vladimirovich, kami mencintaimu. Selamat ulang tahun Mister Putin.”


p/s: bak kata kawan aku "kenapa la fan annuar ibrahim tak terfikir macam ni. aku akan undi dia kalau pengikut dia berdemo macam ni, tak payah pakai baju kuning :)"

No comments:

Post a Comment