Monday 5 September 2011

surat cinta budak baru nak tumbuh lalang [lawak]


Ni aku nak share satu contoh surat cinta budak sekolah yang failed matapelajaran Bahasa Melayu nya.... Mak bapak suruh pergi sekolah mengaji, dia pergi bercinta dengan monyet haiz..... Adakah disebabkan Malayisa semakin maju menyebabkan proses kematangan seseorang kanak-kanak berlaku semakin cepat? Sekarang ni aku tengok budak-budak sekaolah rendah dah pandai berkapel-kapel sekarang.. punca utama benda ini berlaku yang aku dapat kesan adalah penggunaan handphone oleh golongan kanak-kanak.... sekolah rendah lagi dah boleh pakai handphone canggih manggih...serius dengki hahahhaha...

Aku penin la dengan budak-budak sekarang ni... asal selalu mesej dan colling2 dah dikira kapel... kadang-kadang tak pernah jumpa pun dah panggil sayang, darling, honey, B , D dan macam-macam.... aku taw la la sebab aku pun ada sedara-mara yang masih sekolah rendah lagi... Selain handphone, satu lagi punca yang aku dapat kesan adalah budak-budak yang selalu tengok filem atau drama cinta...senang la diaorang terpengaruh... tengok cite cinta je rasa nak kapel... wtf !!!! so, kesimpulannya jangan biarkan adik-adik anda tengok cite cinta.. lagi-lagi cite korea hahahahha....Aku jumpa gambar ni kat facebook membe aku, jom layan~

No comments:

Post a Comment