Monday, 5 September 2011

mak aihh~ menderma sambil dapat memerah *%$#@#..


Ni satu info yang aku jumpa di blog Borak Kosong pasal satu cara untuk mengutip derma cara hardcore di Jepun... serius hardcore !!! Kutipan derma ni dijalankan untuk mengutip derma untuk pesakit AIDS dan cara kutipan derma ini adalah sesiapa yang menderma boleh meramas tetek model yang disediakan. Serius rockkk hahahaha kalau macam ni la cara kutipan tu, mesti laju je golongan lelaki menderma kan lol sampai macam ni sekali diaorang buat untuk kuitp derma noh, hmm... tak taw la nak komen macam mana lagi, niat tu baik tapi..... cara dia macam kurang enak sikit. Biar la diaorang kan, itu cara diaorang, kita jangan la sampai kena buat macam tu sekali, nampak sangat tak ikhlas.

Bagi derma, boleh ramas tetek... watdafakkk !!!!! tapi otak bahagian syaitan aku cakap best jugak !!! Sambil menyelam, sambil minum kata syaitan tu hahahaha







No comments:

Post a Comment